مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-07بين الملل

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 5 میلیون نفر گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با هشدار های مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور، - آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از پنجاه و هشت هزار نفر در بیست و چهار ساعت گذشته افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با هشدار های مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس کووید19 در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآورد های وبگاه آماری وُرلداُمتر نشان می دهد طی بیست وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت های آمریکا به صورت مجموع، 58611 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 1203 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 5،032،179 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 162،804 تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه جانز هاپکینز از شمار مبتلایان و جان باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت های آمریکا از جمله نیویورک به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 5 میلیون نفر گذشت

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 5 میلیون نفر گذشت