مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 01:502020-08-06ورزشي

پایان عصر ژنرال در اصفهان؟ / چهره بهت زده امیر قلعه نویی بعد از باخت+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکنان سپاهان شب گذشته در حالی مقابل نساجی مازندران با شوت و گل زیبای دقیقه 7 محمد میری مغلوب شدند که فرصت های بیشماری برای گلزنی داشتند ولی انگار در این تیم دیگر اوضاع مثل سابق نیست و با نگاهی سطحی نیز می توان فهمید .

- پایان عصر ژنرال در اصفهان؟ / چهره بهت زده امیر قلعه نویی بعد از باخت+ عکس تیم فوتبال سپاهان شکست تلخی را مقابل نساجی مازندران تجربه کرد و استرس و فشار روانی بازدارنده اصلی این تیم در رسیدن به گل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکنان سپاهان شب گذشته در حالی مقابل نساجی مازندران با شوت و گل زیبای دقیقه 7 محمد میری مغلوب شدند که فرصت های بیشماری برای گلزنی داشتند ولی انگار در این تیم دیگر اوضاع مثل سابق نیست و با نگاهی سطحی نیز می توان فهمید که سیستم تیم فوتبال سپاهان به هر دلیلی درست کار نمی کند و یک جای کار می لنگد ! شاگردان امیرقلعه نویی مقابل نساجی، به طور کامل روی دروازه حریف بودند و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردند ولی هیچ یک از این توپ ها وارد گل نشد.

آنها چهار مرتبه در نیمه دوم که حملاتشان تشدید شده بود و احساسی حمله می کردند، با ضربات سروش رفیعی، رضا میرزایی و استنلی کی روشِ برزیلی به فتح دروازه علیرضا حقیقی نزدیک شده بودند ولی تیرک دروازه آخرین ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عصر ژنرال در اصفهان؟ / چهره بهت زده امیر قلعه نویی بعد از باخت+ عکس

پایان عصر ژنرال در اصفهان؟ / چهره بهت زده امیر قلعه نویی بعد از باخت+ عکس