مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 21:552020-08-06سياسي

اعتبار نوسازی مدارس بروجرد ناچیز است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی بسیاری از مدارس بروجرد فرسوده و گاه تخریبی هستند که سهم اعتبارات تخصیصی در حوزه نوسازی مدارس تناسبی با نیاز اعتباراتی مدارس این شهرستان نداشته و بسیار ناچیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی امشب در جلسه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در شهر علم، فرهنگ، مفاخر و مشاهیر اجرایی نشدن دو پروژه استخر دانش آموزی مایه شرمندگی است.

وی با توجه به زمان بر شدن اجرای دو پروژه استخر دانش آموزی در بروجرد اشترینان و تخصیص قطره چکانی اعتبارات به آن ها خاطرنشان کرد: انتظار می رود با تامین اعتبار مورد نیاز روند اجرای این پروژه ها تسریع شده و تکمیل شوند.

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت بیان کرد: از سویی در حالی بسیاری از مدارس بروجرد فرسوده و گاه تخریبی هستند که سهم اعتبارات تخصیصی در حوزه نوسازی مدارس تناسبی با نیاز اعتباراتی مدارس این شهرستان نداشته و بسیار ناچیز است.

گودرزی تاکید کرد: از این رو باید با تزریق اعتبارات بیشتر در حوزه نوسازی مدارس بخشی از کاستی های فراوان در بخش های تجهیز، مرمت، مقاوم سازی و نوسازی مدارس این شهرستان جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار نوسازی مدارس بروجرد ناچیز است

اعتبار نوسازی مدارس بروجرد ناچیز است