مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-06حوادث

اجرای 65 هزار عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ثبت 163 هزار و 222 تماس در مرکز فوریت های پلیس این استان طی چهار ماه نخست امسال گفت: از ابتدای امسال تاکنون 65 هزار عملیات جداگانه پلیسی با مشارکت مردم در استان یزد انجام شده است.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به ثبت 163 هزار و 222 تماس در مرکز فوریت های پلیس این استان طی چهار ماه نخست امسال گفت: از ابتدای امسال تاکنون 65 هزار عملیات جداگانه پلیسی با مشارکت مردم در استان یزد انجام شده است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر امروز 16 مرداد، در نشست خبری که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، خبرنگاری را مطالبه گری به نفع مردم و پیشبرد اهداف نظام دانست و اظهار کرد: امروز امنیت یک تولید اجتماعی است و خبرنگاران نقش مهمی در تقویت این مهم ایفا می کند.

وی با بیان این که احساس امنیت یکی از اولویت های اجرایی نیروی انتظامی است، افزود: رسانه ها بازوان توانمند پلیس در برقراری امنیت عمومی هستند.

فرمانده انتظامی استان یزد پیشگیری را اصل انکارناپذیر در مأموریت های پلیس دانست و گفت: رسانه ها باید بیش از پیش در حوزه افکار عمومی و هدایت جامعه به سمت توسعه همه جانبه ایفای نقش کنند.

بهدانی فرد افزایش احساس آرامش را یکی دیگر از اولویت های اجرایی پلیس عنوان و تصریح کرد: این مهم با همکاری مستمر و جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 65 هزار عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در یزد

اجرای 65 هزار عملیات پلیس از ابتدای امسال تاکنون در یزد