مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:302020-08-06حوادث

عامل تیراندازی منطقه وردآورد بازداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد، با اعلام خبر بازداشت عامل تیراندازی چهاردهم مرداد، اظهار کرد: بعداز ظهر روز 14 مرداد فردی در تماس با پلیس 110 اعلام کرد در منطقه وردآورد مورد اصابت گلوله قرار گرفته که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 181 .

- معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران، از شناسایی و بازداشت عامل تیر اندازی منطقه وردآورد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد، با اعلام خبر بازداشت عامل تیراندازی چهاردهم مرداد، اظهار کرد: بعداز ظهر روز 14 مرداد فردی در تماس با پلیس 110 اعلام کرد در منطقه وردآورد مورد اصابت گلوله قرار گرفته که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 181 وردآورد به محل اعلام خبر اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 حین حرکت، ضمن انحراف از مسیر اصلی با جدول کنار خیابان برخورد کرده و راننده خودرو نیز بر اثر اصابت گلوله از ناحیه گردن دچار خونریزی شده است.

وی تصریح کرد: به سرعت هماهنگی لازم برای انتقال وی به مرکز درمانی انجام شد همچنین این شخص، مشخصات (اسم و فامیل) فردی را که به سمت وی تیراندازی کرده بود، به مأموران اعلام کرد و پس از آن بیهوش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی منطقه وردآورد بازداشت شد

عامل تیراندازی منطقه وردآورد بازداشت شد