مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-06سياسي

استاندار خوزستان فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت


استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، فرا رسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، فرا رسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم ما یسطرون سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه جانبه ایران عزیز به کار می گیرند.

17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند.

خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمامی که به امر پسندیده اطلاع رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می توانند با بهره گیری از توانمندی های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار خوزستان فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت