مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-06سياسي

30 درصد راه های روستایی استان قزوین نیاز به بهسازی دارند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر از راه های روستایی این استان آسفالت هستند که 30 درصد آنها نیاز به بهسازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد حق لطفی ظهر پنجشنبه در دیدار روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، اظهار کرد: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی در استان دو هزار و 500 کیلومتر آسفالت، 700 کیلومتر آن راه شوسه و بقیه خاکی و جیپ رو است.

وی با بیان اینکه متولی نگهداری راه های شریانی دولت و راه های روستایی استان ها هستند افزود: در مجموع 900 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه های روستایی استان مورد نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: سیل در سال گذشته 27 میلیارد تومان به ابنیه فنی و پل های استان قزوین خسارت وارد کرد اما با وجود این حجم از خسارت، قزوین در میان 10 استانی که از تسهیلات جبران خسارت بهره مند شدند قرار نگرفت.

حق لطفی با بیان اینکه در سیلاب سال گذشته و امسال 70 درصد به پل ها و ابنیه فنی این استان آسیب وارد شد، گفت: در صورت سرازیر شدن مجدد سیلاب، بروز خسارت های شدیدتر قطعی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد راه های روستایی استان قزوین نیاز به بهسازی دارند

30 درصد راه های روستایی استان قزوین نیاز به بهسازی دارند