مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-06سياسي

تلاش خبرنگاران در ثبت صحنه های دفاع مقدس بی بدیل بود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران در ثبت صحنه های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقشی پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی نیز ادامه داشته است.

- حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، امروز پنجشنبه 16 مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان اظهار کرد: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس بسیار موثر بود به گونه ای که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمندگان نیز در جنگ جلوتر بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خبرنگاران در ثبت صحنه های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقشی پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی نیز ادامه داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان کرد: در عملیات خیبر شاهد این رشادت از سوی خبرنگاران بودم و آن ها برای ثبت صحنه های ماندگار در تاریخ به پشت خاکریزها رفته بودند.

عزیزی تصریح کرد: بازگو کردن صحنه های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی یادآور شد: جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید محمود صارمی، نمونه بارز این وظیفه مندی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار پراهمیت و همراه با زحمت و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش خبرنگاران در ثبت صحنه های دفاع مقدس بی بدیل بود

تلاش خبرنگاران در ثبت صحنه های دفاع مقدس بی بدیل بود