مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-06حوادث

2ساعت پراسترس برای ناجیان غریق در بابلسر


ماجرای کودک 2ساله مشهدی که روز گذشته در ساحل ناپدید شد و دل خانواده هزار راه رفت باحضور ناجیان غریق طی2 ساعت تجسس ختم بخیر شد که امیدواریم خانواده این مسائل را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی سالیان گذشته تاکنون مرگ تلخ بسیاری افراد در دریای خزر رقم خورده؛ مرگ های تلخی که یادآوری هر کدام برای خانواده هایشان غم انگیز است و چه بسیار خانواده هایی که بخاطر مرگ عزیزشان و یادآوری این قصه تلخ برای همیشه از دریا محروم شدند.

باوجود توصیه های فراوان مبنی بر مراقبت از کودکان در دریا متاسفانه می بینیم بسیاری افراد فرزندشان را در ساحل رها کرده بدون اینکه توجه کنند که کودکان بی صدا غرق می شوند.

ماجرای کودک دو ساله مشهدی که روز گذشته در ساحل ناپدید شد و دل خانواده هزار راه رفت باحضور ناجیان غریق طی دو ساعت تجسس ختم بخیر شد که امیدواریم خانواده این مسائل را جدی بگیرند.

نقی کریمیان امروز درباره ماجرای گم شدن کودک مشهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: پدر و مادر یک کودک دو  ساله اهل مشهد اطلاع دادند که پسرشان هنگام شنا کردن در پارکینگ دوم ساحل بابلسر ناپدید شده است.

وی افزود: بلافاصله کادر هیات نجات غریق به همراه منجیان غریق و قایق رانان حاضر در صحنه به دنبال پسر بچه دو ساله در دریا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2ساعت پراسترس برای ناجیان غریق در بابلسر

2ساعت پراسترس برای ناجیان غریق در بابلسر