مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-06اجتماعي

تقدیر از برگزیدگان جوایز مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه با موضوع کرونا


برگزیدگان جوایز مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه با موضوع کرونا از سوی پژوهشگاه رویان تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل ازپژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، این پژوهشگاه به عنوان یک مرکز علمی معتبر و مرجع، بر خود فرض دانسته است تا در شرایط کنونی کشور در کنار سایر مراکز علمی، تحقیقاتی و درمانی در حل موضوع “بیماری کرونا” مشارکت جدی داشته باشد.

بر این اساس از 27 اسفند 1398 فراخوان مسابقه کشوری نقاشی(برای دانش آموزان ابتدایی 1 و 2)، شعر و داستان کوتاه(برای دانش آموزان متوسطه 1 و 2) را با موضوع کرونا-امید و توکل، کرونا-تحقیقات علمی و کرونا-مبارزه همگانی، آغاز و با استقبال گسترده ای از سوی خانواده های دانش آموزان سراسر کشور مواجه شد.

فرآیند داوری آثار آغاز شد و در مرحله اول حدود 100 اثر به (عنوان منتخب) در روز عید سعید فطر اعلام شد، سپس در مرحله دوم از میان آثار منتخب 14 اثر به عنوان آثار برگزیده و 15 اثر به عنوان آثار برجسته، مجموعا 29 اثر در تاریخ 8 خرداد ماه به مناسبت بیست و نهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه رویان اعلام شد.

نهایتا در دهه ولایت و در ایام عید سعید غدیر خم و در مرداد ماه جاری به دلیل محدویتهای بهداشتی، از جمله 29 برنده، 8 دانش آموز حائز رتبه های برتر و برگزیده که ساکن شهر تهران بودند، همراه با خانواده و نیز فرزندان دو شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیدگان جوایز مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه با موضوع کرونا

تقدیر از برگزیدگان جوایز مسابقه کشوری نقاشی، شعر و داستان کوتاه با موضوع کرونا