مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-06سياسي

دولت دوشنبه آینده در مورد هفت تپه تصمیم می گیرد


در دوشنه هفته آتی در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور در مورد مجتمع هفت تپه تصمیم گیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، جلسه بررسی مشکلات کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه بعد از ظهر دیروز در نشستی به ریاست علی نیکزاد، نایب رییس مجلس و با حضور 10 تن از نمایندگان کارگران مجتمع هفت تپه و همچنین رییس سازمان خصوصی سازی، تعدادی از نمایندگان و مسئولین دستگاه های ذیربط برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان کارگران هفت تپه؛ لغو خصوصی سازی این مجتمع و جلوگیری از اقدامات مشابه در آینده، لزوم نظارت دقیق دستگاه های متولی بر روند خصوصی سازی، بازگشت به کار کارگران اخراجی، پرداخت حقوق معوقه و همچنین تمدید بیمه تأمین اجتماعی کارگران این مجتمع را از جمله خواسته های اصلی کارگران معترض عنوان کردند.

علیرضا صالحی، رییس سازمان خصوصی سازی در این نشست گفت: دوشنبه هفته آینده در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور موضوع مجتمع هفت تپه با قید فوریت بررسی و قطعاً دوشنبه آتی در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

تمدید بیمه کارگران تا پایان سال نایب رییس مجلس نیز در پایان این جلسه 3 ساعته، تصریح کرد: علاوه بر پیگیری این موضوع در سطح معاون اول رییس جمهور در هفته آتی مقرر شد که بیمه تأمین اجتماعی تمامی کارگران تا پایان سال تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دوشنبه آینده در مورد هفت تپه تصمیم می گیرد

دولت دوشنبه آینده در مورد هفت تپه تصمیم می گیرد