مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-05بين الملل

تجمع فلسطینیان غزه برای اعلام همبستگی با ملت لبنان


فلسطینیان ساکن نوار غزه امروز با برپایی تجمعی، همبستگی خود را با ملت لبنان که همواره حامی ملت فلسطین و آرمان های آن بودند، اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها نفر از فلسطینیان ساکن نوار غزه عصر چهارشنبه برای اعلام همبستگی با لبنانی ها در پی وقوع انفجار دلخراش در بندر بیروت یک تجمع برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که به دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مرکز شهر غزه برگزار شده بود، پرچم هایی از لبنان و فلسطین را در دست داشتند یا پلاکاردهایی حمل می کردند که در روی آن شعارهایی برای اعلام همبستگی با لبنانی ها نوشته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، بر روی این پلاکاردها نوشته شده بود: خدا قربانیان انفجار بیروت را رحمت کند، از فلسطین تا لبنان زخم یکی است، بیروت قوی باش .

حازم قاسم سخنگوی حماس هم طی نطقی در حاشیه این تجمع گفت: ما امروز برای همبستگی با برادرانمان در لبنان در پی وقوع حادثه دردناک بندر بیروت ایستاده ایم.

وی تاکید کرد:  این تجمع برای اعلام وفاداری ما نسبت به لبنانی هایی است که در کنار ملت ما و مسئله فلسطین ایستادند و حالا همه توان و ظرفیت حماس را تقدیم لبنان می کنیم تا مردم این کشور را که مثل مردم خودمان می دانیم از این فاجعه عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع فلسطینیان غزه برای اعلام همبستگی با ملت لبنان

تجمع فلسطینیان غزه برای اعلام همبستگی با ملت لبنان