مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-05سياسي

لزوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های مذهبی


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تاکید بر سازماندهی کمک های مردمی، گفت: در هر هیأت سه الی پنج نفر باید بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: وضعیت کرونا وضعیت روشنی است، استان مرکزی در ابتدای شیوع این بیماری دومین استان درگیر بود و با تلاش کادر بهداشت و درمان و سایر مسئولین به استان های آخر با وضعیت خوب تبدیل شد.

وی ادامه داد: با وجود بحران موج دوم کرونا شرایط در استان مرکزی و کلان شهر اراک مناسب نیست و در صورتی که موارد بهداشتی را رعایت کنیم شرایط بهبود پیدا می کند و اگر رعایت نشود شرایط به محدودیت های قبل باز می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کرونا مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است و باید ضریب مراقبت را افزایش بدهیم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه نزدیک به شش ماه است که کادر درمان با این بیماری درگیر هستند، افزود: از تمامی مردم استان انتظار می رود، پروتکل و شیوه نامه های بهداشتی را صد در صد رعایت کنند تا استان مرکزی در مواجه با کرونا وضعیت سفید پیدا کند.

وی عنوان کرد: سال گذشته بیش از 230 دیگ و بیش از 400 هزار نفر غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد و امسال بنا داشتیم سعی 313 دیگ در مرکز و 600 دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های مذهبی

لزوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های مذهبی