مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-05سياسي

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت منصوب شد


با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان روح الله پناهنده به عنوان سرپرست مدیریت آموزش وپرورش دهدشت منصوب شد.

- اردشیر یاری تغییر و تحول را امری طبیعی دانست و افزود: علی پورک پور به دلایل مشکلات خانوادگی استعفا داده و اداره کل آموزش وپرورش تشخیص داده که معاونت ابتدایی با حفظ سمت جایگزین وی شود که قدردان زحمات پورک پور هستیم و برای روح الله پناهنده آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

وی تصریح کرد: کمک کنیم سرپرست جدید موفق باشد و همه ما باید وی را یاری کنیم چون معتقدم متاسفانه خودزنی و تخریب در استان ما روش نامناسبی است و باید تلاش کنیم به جای تخریب به ارتقا همدیگر کمک کنیم.

علی پورک پور رییس سابق آموزش وپرورش دهدشت ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل و شورای معاونین اظهار کرد: از زحمات و همراهی مجموعه کارکنان اداری و فرهنگیان شهرستان تشکر می کنم و ان شالله همه ما سرپرست جدید را تا حصول اهداف متعالی آموزش وپرورش یاری کنیم.

وی تاکید کرد: شرایط و مشکلات خانوادگی به گونه ای شد که امکان ادامه خدمت میسیر نبود و ترجیح دادم برای تسهیل در حل مشکلات خانوادگی در این جایگاه نباشم.

روح الله پناهنده سرپرست جدید آموزش وپرورش دهدشت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر سابق و اسبق آموزش وپرورش دهدشت بیان کرد: از حسن اعتماد و توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت منصوب شد

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت منصوب شد