مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05سياسي

1900 مبتلا به کرونا و 4 شهید در ناوگان اورژانس کشور


رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش ساعات کاری پرسنل اورژانس در بحران کرونا، گفت: تاکنون 1900 مبتلا به کرونا و 4 شهید در بحران کرونا داشتیم؛ - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش ساعات کاری پرسنل اورژانس در بحران کرونا، گفت: تاکنون 1900 مبتلا به کرونا و 4 شهید در بحران کرونا داشتیم؛ اما به رغم از چرخه خارج شدن موقت مبتلایان، بازهم از خدمت رسانی به بیماران عقب نماندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاح همزمان 115 پروژه سازمان اورژانس کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تسلیت جانباختن شهروندان لبانی در حادثه روز گذشته، گفت: با کمک شخص وزیر بهداشت و نمایندگان مجلس سازمان اورژانس کشور شکل گرفت که باعث چابکی خدمات سازمان شد و به نحوی زمان رسیدن بر بالین بیمار حتی در جاده های روستایی کاهش چشمگیری داشته است.

قبلا در تهران زمان رسیدن بر بالین بیمار به طور متوسط 38 دقیقه بود که به 14 دقیقه و در موتور آمبولانس ها به زیر 10 دقیقه رسیده است.

وی افزود:در حوادث ترافیکی شاهد کاهش آمار مرگ و میر هستیم؛ در حالی که سازمان بهداشت جهانی دو سال قبل ما را جزو کشورهای رده هشتم می گذاشت اما اکنون در رده الف قرار می گیریم و با کشورهایی مانند آلمان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1900 مبتلا به کرونا و 4 شهید در ناوگان اورژانس کشور

1900 مبتلا به کرونا و 4 شهید در ناوگان اورژانس کشور