مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-05اجتماعي

باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/افزایش گرما در شمال از 17 مرداد


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز جمعه 17 مرداد تا دوشنبه 20 مرداد در سواحل خزر دما 4 تا 8 درجه افزایش می یابد، گفت: تا پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل پدیده غالب وزش باد شدید و گرد و خاک است.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از روز جمعه 17 مرداد تا دوشنبه 20 مرداد در سواحل خزر دما 4 تا 8 درجه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: تا پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل پدیده غالب وزش باد شدید و گرد و خاک است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده در استان های ساحلی خزر، برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات شرق تهران و ارتفاعات سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: امروز و فردا در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و بعد از ظهر فردا این شرایط در جنوب فارس و ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعداز ظهر جمعه 17 مرداد تا شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، بالا آمدن ناگهانی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و آب گرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه پیش بینی و توصیه می شود اجتناب از تردد و توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و خودداری از هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/افزایش گرما در شمال از 17 مرداد

باد شدید و گردوخاک در شرق کشور/افزایش گرما در شمال از 17 مرداد