مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05اجتماعي

25 مرداد، آخرین مهلت جمع آوری مراکز نگهداری دام محدوده شهری یزد


شهردار یزد با بیان این که نگهداری دام و طیور در محدوده شهری ممنوع و خلاف قانون است، گفت: 25 مرداد ماه آخرین مهلت برای جمع آوری مراکز نگهداری دام در محدوده شهری یزد است.

- ایسنا/یزد شهردار یزد با بیان این که نگهداری دام و طیور در محدوده شهری ممنوع و خلاف قانون است، گفت: 25 مرداد ماه آخرین مهلت برای جمع آوری مراکز نگهداری دام در محدوده شهری یزد است.

جمال الدین عزیزی با بیان این که طبق بند 20 از ماده 55 قانون شهرداری ها نگهداری دام و طیور در محدود شهری ممنوع است، اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی در محدوده شهر یزد و بافت مسکونی نسبت به نگهداری و پرورش دام و طیور اقدام کردند که باید برخورد جدی با آنها انجام شود.

وی 25 مردادماه را آخرین مهلت برای انتقال فعالیت های پرورش دام در محدوده شهری یزد دانست و افزود: این موضوع وضعیت و شرایط نامطلوبی را در محدوده شهری وجود آورده که بهداشت عمومی، زیبایی بصری شهر و بهره مندی شهروندان از آسایش و آرامش را مورد تهدید قرار داده است.

شهردار یزد اعمال قانون در این خصوص را حراست از سلامت عمومی جامعه و افزایش کیفیت خدمات شهری دانست و گفت: نظارت بهداشتی بر عرضه دام، جلوگیری از شیوع بیماری های دامی، شناسایی دام های بیمار و ممانعت از انتقال بیماری آنها به کشتارگاه از دیگر الزامات اجرایی برای خروج پرورش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 مرداد، آخرین مهلت جمع آوری مراکز نگهداری دام محدوده شهری یزد

25 مرداد، آخرین مهلت جمع آوری مراکز نگهداری دام محدوده شهری یزد