مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-05اجتماعي

استفاده از ایستگاه های پذیرایی ویژه محرم در استان سمنان ممنوع است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره به محدودیت های مراسم های عزاداری در استان گفت: استفاده از ابزارهای عزاداری و ایستگاه های پذیرایی در ایام محرم ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بینایی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه عزاداری محرم به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری مراسم های عزاداری در استان سمنان با توجه به وجود بیماری کرونا و ضرورت جلوگیری از شیوع این ویروس در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در ایام عزاداری ماه محرم سال جاری با توجه به ضرورت جلوگیری از شیوع این ویروس از آوردن پرچم، نخل، علم و دیگر ابزارهای مرسوم عزاداری در مناطق شهری و روستایی استان پرهیز شود.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این ایام بیان کرد: حذف ایستگاه های پذیرایی در برگزاری مراسم به طور ویژه در دستور کار هیئت های مذهبی استان باشد و موکب ها در سال جاری در کوچه و خیابان های استان برای جلوگیری از تجمع برپا نمی شود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه دستورالعمل های بهداشتی که ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین خواهد کرد، ملاک کار در برگزاری آیین سوگواری محرم حسینی در سال جاری خواهد بود، افزود: با همکاری دانشگاه های علوم سمنان و شاهرود، نحوه انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ایستگاه های پذیرایی ویژه محرم در استان سمنان ممنوع است

استفاده از ایستگاه های پذیرایی ویژه محرم در استان سمنان ممنوع است