مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-05اجتماعي

آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت: استان اصفهان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است اما با تدابیر اندیشیده شده مانند دعوت به کار فرهنگیان بازنشسته سعی در جبران داریم.

- محمدرضا ناظم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به روش هدایت تحصیلی از سال 94 تاکنون اظهار داشت: مبنای هدایت تحصیلی بر اساس نتایج تست های انجام شده بر روی دانش آموزان و نمرات اخذ شده در دوره های هفتم، هشتم و نهم و همچنین نظرسنجی والدین و امتیاز بندی معلمان است.

وی افزود: تعیین رشته تحصیلی بر اساس مجموع امتیازهای کسب شده دانش آموز و به صورت اولویت بندی خواهد بود.

تقاضا برای رشته ریاضی کاهش یافته است معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه تقاضا برای رشته ریاضی کاهش یافته است، تصریح کرد: متقاضیان رشته علوم تجربی بسیار بیشتر از رشته های دیگر است و دانش آموزان نباید از سر احساس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز بازار کار، دانش آموزان می توانند واقع بینانه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و با انتخاب رشته های هنرستانی می توانند علاوه بر دانش لازم مهارت اندوزی کنند.

ناظم زاده با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از پانزدهم شهریورماه آغاز می شود، گفت: از 800 هزار دانش آموزی که سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است

آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است