مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-05فرهنگي

تلاش کردم متن و قلم هر کتابم با کتاب دیگر کاملاً متفاوت باشد


نویسنده قصه های مجید که آثارش با تلاش کتابخانه ملی به ثبت کمیته حافظه جهانی رسید گفت: تلاش کردم تا متن و قلم هر کتابم با کتاب دیگر کاملاً متفاوت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هوشنگ مرادی کرمانی در تشریح مجموعه آثار خود که به ثبت گواهی کمیته حافظه جهانی رسیده است، گفت: این آثار که بالغ بر 17 - 18 کتاب بنده از سال 1349 تا 1398 است، حاصل نیم قرن نویسندگی ام است که مورد ارزیابی داوران قرار گرفته و مفتخر به دریافت این گواهی معتبر جهانی شد.

وی با اشاره به اینکه یک سالی است که از دنیای نویسندگی خداحافظی کرده است تا فضای رویش برای قلم های جدید و جوان شکل بگیرد، افزود: معتقدم زیاد نوشتن و داشتن کتاب های زیاد نمی تواند معیار نویسندگی کامل باشد زیرا بنده در طول این سال ها، تلاش کردم به صورتی بنویسم که متن و قلم هر کتابم با کتاب دیگر کاملاً متفاوت باشد و حتی یک پاراگراف از کتاب هایم شبیه یکدیگر نباشد و در طول این نیم قرن نویسندگی به طور میانگین هر چهار سال یک کتاب نوشتم.

مرادی کرمانی در ادامه به سختی زندگی و معیشت نویسندگی در ایران اشاره کرد و گفت: فرهیختگان و نویسندگان بزرگی در ایران زندگی می کردند که مجبور بودند تا آخرین روز عمر بنویسند تا بتوانند معیشت خود را تامین کنند ولی بنده به همان حقوق بازنشستگی از بهداری سابق و حق التالیف های کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کردم متن و قلم هر کتابم با کتاب دیگر کاملاً متفاوت باشد

تلاش کردم متن و قلم هر کتابم با کتاب دیگر کاملاً متفاوت باشد