مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-05دانش

جذب 2000 معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان اصفهان در سال 99


رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: امسال 1300 دانشجوی کارشناسی جدید در 11 رشته جذب استان اصفهان از طریق کنکور سراسری خواهند شد و 700 تا 800 نفر دانشجوی مهارت محور از طریق ماده 28 وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شهرام عروف زاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسالت بسیار بزرگی بر دوش خبرنگاران در جامعه وجود دارد و این موضوع نقش پررنگ خبرنگاران در توانایی و جامعه را مشخص می کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ادامه داد: خبرنگاران می توانند نقش مؤثری را در افزایش علم و آگاهی دانش بشری بردارند و این مسؤولیت خطیر فشارها، استرس ها و نگرانی های بسیاری را همراه دارد که یک خبرنگار را از افراد دیگر متمایز می کند.

وی تصریح کرد: در جریان آزاد اطلاعات رسانه به عنوان یک ابزار برای امانت داری و تبیین ارزش های اخلاقی شناخته می شود؛ خبرنگار باید چشم گویای جامعه باشد و با نگاه ریز وی و باریک اندیشی او یک رشد و شور اجتماعی فراهم می شود.

عروف زاد بیان داشت: خبرنگاران در مسیر خبرنگاری رخدادهای تلخ و شیرینی را تجربه می کنند و این چشم بینا می تواند زمینه نقد سازنده را در جامعه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2000 معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان اصفهان در سال 99

جذب 2000 معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان اصفهان در سال 99