مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-05اقتصادي

تاثیر نصب اسکله قایقرانی اهواز در توسعه گردشگری آبی خوزستان


رییس هیات قایقرانی با اشاره به نظر مثبت و همکاری معاون استاندار خوزستان برای نصب اسکله قایقرانی در اهواز، گفت: با انجام این مهم، مشکل قایقرانی و گردشگری آبی در اهواز و سایر نقاط استان حل خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات قایقرانی با اشاره به نظر مثبت و همکاری معاون استاندار خوزستان برای نصب اسکله قایقرانی در اهواز، گفت: با انجام این مهم، مشکل قایقرانی و گردشگری آبی در اهواز و سایر نقاط استان حل خواهد شد.

جلال دریس در گفت وگو با ایسنا در خصوص دیدار با معاون عمرانی استاندار خوزستان برای پیگیری بحث نصب اسکله قایقرانی در اهواز، اظهار کرد: طی جلسه روز گذشته (سه شنبه)، صحبت های خوب و امیدوارکننده ای درخصوص روند تحویل اسکله به هیات قایقرانی خوزستان صورت گرفت و این نیز پیرامون مصوبه شورای ورزش استان، به دستور استاندار بود.

وی با بیان این که مشکل عمده قایقرانی استان نداشتن اسکله در اهواز است، ادامه داد: در این جلسه درخصوص احداث کمپ قایقرانی با توجه به ظرفیت های این رشته و عدم وجود هرگونه زیرساخت قایقرانی در اهواز نیز صحبت شد و با توجه به نظر مثبت و مساعد معاون عمرانی استاندار در این زمینه، بحث توسعه قایقرانی خوزستان و ایجاد فضاهای گردشگری آبی در کنار رشته قایقرانی هم مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر نصب اسکله قایقرانی اهواز در توسعه گردشگری آبی خوزستان

تاثیر نصب اسکله قایقرانی اهواز در توسعه گردشگری آبی خوزستان