مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-04سياسي

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد


امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه رزمایش مواسات همیشه ادامه خواهد داشت و در مواقع مختلف اجرایی می شود، گفت: رسانه های خارجی هیچ صحبتی از این رزمایش نمی کنند د حالیکه مسائل حاشیه ای را پررنگ می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقطه در استان البرز، عصر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی که در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، گفت: متأسفانه ما نسبت به این غافل هستیم و بااینکه در این چند سال اخیر بیشتر به آن پرداخت شده اما هنوز نسبت به معرفت غدیر ضعیف هستیم و وظایفی که نسبت به آن داریم را انجام نمی دهیم.

وی با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسئولان یک ویژگی به حساب می آید، اظهار داشت: با توجه در نامه 45 از نهج البلاغه درمی یابیم که مسئول در جایگاه مسئولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، عنوان داشت: رزق فقط مادی نیست و از هر آنچه خداوند به شما داده صدقه دهید به عنوان مثال مسئول در مسئولیتی که دارد، عالمی که علم دارد و فردی که در فضای مجازی مشغول است، این ها همه برایش رزق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد

دشمن سعی در کمرنگ کردن رزمایش مواسات و همدلی دارد