مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-04سياسي

برخورد پلیس فتا در یزد با شیطنت معاندان نسبت به عزاداری محرم


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه پلیس فتا در یزد فضای مجازی را رصد می کند، گفت: با شیطنت معاندان نسبت به عزاداری های محرم برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی بهدانی فرد روز سه شنبه در نشست هماهنگی و بررسی نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم یزد که در بیت امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: کرونا شرایط ویژه ای نه تنها در استان یزد بلکه در کشور و جهان ایجاد کرده و طبیعی است که برخی برنامه ها دستخوش تغییراتی شود.

وی با بیان اینکه این تغییرات نباید عامل بروز اختلاف شود، افزود: هیئت های مذهبی مراقبت کنند تا تفاوت نحوه عزاداری ها بین آنها اختلاف ایجاد نکند.

فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: لازم است یک شیوه نامه هماهنگ برای برگزاری مراسم های عزاداری محرم تدوین شود و در اختیار تمام هیئات مذهبی قرار گیرد تا مراسم امسال نیز با هماهنگی و همدلی و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بهدانی فرد تصریح کرد: ملاک عمل همه ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و ایشان نیز در توجه جدی به توصیه های ستاد مبارزه با کرونا منویاتی داشتند که باید مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم مراسم ها پرشور و پررنگ باشد و به مصوبات ستاد کرونا توجهی نکنیم، ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نتوانیم از مشکلات ناشی از آن جلوگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس فتا در یزد با شیطنت معاندان نسبت به عزاداری محرم

برخورد پلیس فتا در یزد با شیطنت معاندان نسبت به عزاداری محرم