مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-04سياسي

بی اعتمادی برخی مدیران نخبگان را فراری داده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با انتقاد از بی توجهی برخی مدیران به ایجاد زیرساخت های جذب نخبگان گفت: بی اعتمادی این مدیران نخبگان را فراری داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری عصر امروز در دیدار با معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه سیستم آموزشی حاکم در کشور ما به نحوی است که دانش آموزان سطحی نگر تربیت می کند، اظهار داشت: این سیستم دانش آموزان را بر محور حفظ کن و نمره بگیر تربیت کرده و آنها را سطحی نگر بار آورده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه این شیوه تحصیل، قدرت تفکر و تعقل و خلاقیت را در دانش آموزان تقویت نمی کند و مشکلات آموزشی بسیاری برای آنها به وجود می آورد، فرهنگ دینی آنها را نیز تقویت نمی کند.

ناصری ادامه داد: سطحی نگری در کسب علم سبب شده تا امروز شاهد باشیم که در کارخانجات ما، هیچ تلاشی برای فراگیری نحوه عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات وجود نداشته باشند و اغلب افراد فقط به عنوان یک اپراتور دستگاه عمل می کنند و اگر دستگاهی مشکلی پیدا کند، به رغم اینکه هر روز با آن سر و کار دارند، نمی توانند آن را تعمیر کنند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: ایران مملو از ظرفیت نخبگان است که باید برای حفظ آن تلاش کنیم و زیرساختهای لازم را برای شکوفا شدن خلاقیت ها و استفاده از ظرفیت نخبگان فراهم کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتمادی برخی مدیران نخبگان را فراری داده است

بی اعتمادی برخی مدیران نخبگان را فراری داده است