مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-04حوادث

کشف 118 کیلو تریاک


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 118 کیلو و 200 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای قصد دارد با سفر به استان‌های جنوبی کشور با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو مقداری مواد مخدر تهیه و به شهر تهران انتقال دهد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد محموله مواد مخدر را به یکی از استان مرکزی کشور انتقال و پس از مدتی در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و به همراه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان محور مواصلاتی به آن استان را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 118 کیلو تریاک

کشف 118 کیلو تریاک