مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-04اجتماعي

پیش بینی کاهش محسوس دما در نیمه شمالی خراسان رضوی


بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه) کاهش محسوس دما در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از مشهد، بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز افزایش ناپایداری جوی همراه با افزایش سرعت وزش باد و در برخی ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی پیش بینی می شود.

از این رو احتمال ایجاد رواناب در معابر، سیل در مسیل ها و صاعقه در ارتفاعات در این مناطق دور از انتظار نیست، همچنین طی امروز و فردا (چهارشنبه) کاهش محسوس دما در نیمه شمالی پیش بینی می شود، ضمن اینکه وزش باد از دیگر پدیده های غالب امروز است که در نواحی بادخیز شدت آن بیشتر و توام با گردوخاک خواهد بود.

طی 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای 15 درجه سلسیوس خنک‎ترین و داورزن با بیشینه دمای 41 درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب 24 و 37 درجه سلسیوس بوده، همچنین بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارش از جوین به میزان کمتر از 0.

1 میلی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/ 70031


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش محسوس دما در نیمه شمالی خراسان رضوی

پیش بینی کاهش محسوس دما در نیمه شمالی خراسان رضوی