مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-04سياسي

برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی به صورت مجازی


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی خبر داد.

علی بیگ زاده در نشست هماهنگی هفته دولت که 14 مرداد در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از اجتماع افراد در یک محیط امسال نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند فضای یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند و یکی از اقدامات مهم در هفته دولت امسال ارائه خدمات نظام با هدف امیدآفرینی خواهد بود.

بیگ زاده با بیان اینکه امروز که مورد بمباران تبلیغات منفی دشمنان نظام هستیم باید کارها و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم، تصریح کرد: نبود تبلیغات محیطی از خدمات انجام شده ضعف دستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در هفته دولت امسال خدمات هشت ساله خود در دولت تدبیر و امید که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اطلاع رسانی کنند.

بیگ زاده همچنین به افتتاح پروژه های هفته دولت امسال به طور متمرکز و با حضور یک مقام ملی اشاره داشت و گفت: دستگاه های اجرایی تا 48 ساعت آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی به صورت مجازی

برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خراسان شمالی به صورت مجازی