مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-04اقتصادي

قرارگاهی برای ساماندهی به بازار ارز تشکیل می شود


در جلسه امروز رییس مجلس با تیم اقتصادی دولت قرارشد با هماهنگی بین سه قوه قرارگاه تاکتیکی برای سروسامان دادن به بازار ارز و بازگشت ارز ناشی از صادرات تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 14 مرداد) در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر درباره نتایج جلسه صبح امروز رییس مجلس با تیم اقتصادی دولت، گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی به ویژه در خصوص بازگشت ارز های صادراتی مطرح و بررسی شد و معاون ارزی بانک مرکزی گزارشی در این باره ارائه کرد.

وی افزود: بنابر این گزارش، از هفته گذشته تاکنون با ابتکار عمل بانک مرکزی و اقدامات قوه قضاییه، مبالغ خیلی خوبی از ارز های صادراتی بازگشت داده شده است و بنابر برنامه ای که برای بازگرداندن ارز های صادراتی باقیمانده ترسیم کردند، اوضاع در این زمینه رو به بهبود است.

امیرآبادی فراهانی گفت: در این جلسه همچنین وزیر نفت گزارشی از حوزه مسئولیتش ارائه کرد که طبق این گزارش وضع کشور در حوزه نفت به ویژه در مقایسه با ماه گذشته امیدبخش است و زنگنه وضع خوبی را برای ماه های آینده پیش بینی کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس افزود: در جلسه امروز که روسای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس نیز حضور داشتند به دستور قالیباف کمیته مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاهی برای ساماندهی به بازار ارز تشکیل می شود

قرارگاهی برای ساماندهی به بازار ارز تشکیل می شود