مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-04اقتصادي

روحانی از هر موقعیتی استفاده می کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند


معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: آقای روحانی از هر موقعیتی استفاده می کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند و به نحوی مقدمه چینی کند که انواع برچسب ها را بتواند نثار منتقدان کند.

- علی کیان معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان امروز رییس جمهور گفت: رییس جمهور باید متوجه این معنا باشد که هیچ جای سخنان رهبری در عید سعید قربان که به حق نقشه راه بی اثر کردن تحریم ها و عبور از آخرین توطئه دشمن یعنی همین تنگنای اقتصادی است به این معنا نبود که دولت پاسخگوی ضعفها و ناکارآمدی های خود نباشد.

وی افزود: با تعدد اینگونه سخن گفتن های رییس جمهور هر ناظر منصفی به این نتیجه می رسد که آقای روحانی از هر موقعیتی استفاده می کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند و به نحوی مقدمه چینی کند که انواع برچسبها را بتواند نثار منتقدین کند.

کیان خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: چگونه از سخنان رهبر انقلاب برداشت کردید که جریان تحریفی که ایشان تبیین کردند به منتقدین دولت برمی گردد؟ کما اینکه ایشان بارها در همین سخنرانی به مقتضای جایگاه رفیع امامت امت به شما و عملکرد دولتتان انتقاد کردند؛ از جمله آنجا که از شرطی کردن اقتصاد گفتند، آنجا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی از هر موقعیتی استفاده می کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند

روحانی از هر موقعیتی استفاده می کند که راه انتقاد از خود و دولت را سد کند