مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-04سياسي

ایجاد مجتمع های دیجیتال از شاخص های فرهنگی هر شهرستان است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با بیان اینکه ایجاد مجتمع های دیجیتال یکی از شاخص های فرهنگی هر شهرستان است، گفت: مجتمع دیجیتال شهرضا مجددا راه اندازی شده است.

- سعید طبیبیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار داشت: در روزهای شیوع ویروس کرونا که قرار گرفتن در محیط بیرون از خانه تهدید محسوب می شد، مردم بیش از همیشه به استفاده از فضای مجازی روی آوردند و قطعاً در دوران پساکرونا، فضای مجازی به یکی از پل های ارتباطی بسیار قوی میان افراد تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به توصیه هایی مبنی بر کاهش ارتباطات مستقیم و فاصله گذاری اجتماعی، فضای مجازی اصلی ترین بستر ارتباطات هم از سوی مردم هم از سوی مسئولین شناخته می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا تشریح کرد: استفاده گسترده نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی از جمله آموزش های از راه دور مدارس و دانشگاه ها و برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و مراسمات مذهبی از فضای مجازی در کنار استقبال روز افزون مردم از این فضا، نشان داد که آوردگاه جدیدی پیش روی ما خواهد بود و باید خود را برای ایجاد بسترهای مناسب آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع های دیجیتال از شاخص های فرهنگی هر شهرستان است

ایجاد مجتمع های دیجیتال از شاخص های فرهنگی هر شهرستان است