مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-04اقتصادي

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد


شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور در جنوب پایتخت گفت: در این فروشگاه امکان دریافت پسماندهای الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران در مراسم افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک پایتخت اظهارداشت: تولید پسماندهای خشک در کشور را امری اجتناب ناپذیر است و این هایپرمارکت که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده قطعاً اتفاق خوبی برای شهروندان منطقه 19 و مناطق همجوار خواهد بود.

وی افزود: در این هایپر امکان دریافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است، ضمن اینکه به منظور کاهش تولید پلاستیک، اقلام خریداری شده با کیسه های پارچه ای به شهروندان تحویل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نخستین هایپرمارکت پسماند خشک کشور جنب پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه 19 که محلی پرتردد است، راه اندازی شده و در آن پسماندهای خشک شهروندان از جمله دورریختنی های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی براساس قیمت های مصوب سازمان پسماند شهر تهران خریداری و معادل آن نیز کالاهای مورد نیاز شهروندان از جمله اقلام خوراکی به آن ها تحویل می شود.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد