مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-04اقتصادي

امسال 1000 تخت بیمارستانی در فارس اضافه می شود


استاندار فارس از پیگیری پرداخت مطالبات کادر درمانی خبر داد و گفت: اعتباری معادل 700 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان های فارس اختصاص داده شده و تا پایان سال 1000 تخت به مجموع ظرفیت بیمارستانی استان اضافه می شود.

- عنایت الله رحیمی سه شنبه 14 مرداد در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با گرامی داشت ایام دهه ولایت گفت : در راستای کنترل بیماری کرونا اقدامات خوبی انجام شد و استان فارس تا خرداد ماه بهترین استان کشور در کنترل این بیماری بود که البته بعد از رفع محدودیت ها و عادی پنداری روند افزایشی شد اما همچنان کمترین فوتی در کشور را داشته ایم و امیدواریم همچنان پاسدار سلامت مردم باشیم.

او با ابراز خرسندی از روند نزولی شیوع بیماری کرونا در فارس اضافه کرد: با کنترل پروتکل های بهداشتی و تلاش بی وقفه کادر درمانی، پیشرفت های خوبی دراین مورد به دست آورده ایم و ما با انجام 220 هزار تست، موفق به شناسایی و کنترل بخش زیادی از بیماری شده ایم.

استاندار فارس با بیان اینکه فوتی افراد ناشی از این بیماری بیشتر در کسانی که دارای بیماری زمینه ای بوده رخ داده، افزود: باید افراد در معرض خطر مراقبت بیشتری داشته باشند.

رحیمی تکمیل بیمارستان های جهرم ، فسا و رستم را از اولویت های کاری دولت عنوان و خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان فعالیت دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1000 تخت بیمارستانی در فارس اضافه می شود

امسال 1000 تخت بیمارستانی در فارس اضافه می شود