مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-04اقتصادي

7 ماه است درآمدی نداشتیم!


تحریم های بین المللی، فضای غیرشفاف اقتصادی، وجود برخی قوانین زائد، بورکراسی پیچ در پیچ اداری و.

همه و همه اقتصاد نحیف کشورمان را در یکی دو سال اخیر با مشکلات جدی روبرو کرده، - تاثیر این شرایط نه تنها در بخش های مهم اقتصادی به روشنی پیداست که بخش زیادی از صنوف را از اثرات منفی خود بی نصیب نگذاشته است.

از همین رو تا پیش از پیدا شدن سر و کله این ویروس منحوس هم، اقتصاد و معیشت بخش های وسیعی از مردم و صنوف، نیز از نفس افتاده بود و حالا با ماندگاری بیشتر کووید19 و اصرار آن بر ماندن بیشتر، چشم انداز پیش رو هم مبهم و ناروشن است.

یکی از صنوفی که در این 6 ماهه بیشترین آسیب را از شیوع این ویروس عالم گیر دیده، هتل داران،رستوران دارها و تالارهای پذیرایی و.

بوده است.

آسیب های وارده به این صنف در مناطق گردشگرپذیر و شهرهای کوچک تر بیشتر هم بوده است، آنچه در پی می آید درددل های شماری از آنها با خبرنگار ایسنا است که از نظر می گذرد.

مدیر یکی از تلارهای پذیرایی در شاهرود معتقد است که با تداوم شرایط فعلی ظرف چندماه آتی این صنف با زیان های بسیار بیشتری روبرو و به مرز ورشکستگی نزدیک و نزدیک تر می شوند.

محمد عجم مدیر تالار پذیرایی کاچیلا شاهرود در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کروناویروس بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده و همین ممکن است به مرور سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 ماه است درآمدی نداشتیم!

7 ماه است درآمدی نداشتیم!