مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-04سياسي

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای بهره مندی همه هفت دهک پایین جامعه از سهام عدالت


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای بهره مندی هفت دهک ضعیف و پایین جامعه از سهام عدالت خبر داد.

- علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این نشست ابتدا طرح اصلاح بند (ج) ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ایراد شورای نگهبان به این طرح این بود که قانون گزاری جدید در این باره نباید انجام شود در نهایت تصمیم بر این شد که کارگروهی متشکل از نمایندگان شورای نگهبان، مرکز پژوهشهای مجلس، دولت و کمیسیون و این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهند و نتیجه کار بررسی آنها هر چه که باشد مصوبه کمیسیون خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه جلسه امروز طرح تخصیص سهام عدالت با بازماندگان از دریافت این سهام به عنوان کمیسیون فرعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در این باره مقرر شد تا تمام مردم به جزء سه دهک ثروتمند جامعه از سهام عدالت برخوردار شوند وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون هیچ محدودیت سنی و تعداد اعضای خانواده برای دریافت سهام عدالت برای جاماندگان از دریافت این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای بهره مندی همه هفت دهک پایین جامعه از سهام عدالت

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای بهره مندی همه هفت دهک پایین جامعه از سهام عدالت