مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-04پزشكي

تعطیلی مجدد اماکن ورزشی چادگان با اوج گیری کرونا


رییس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان چادگان، تنها فعالیت رشته های ورزشی انفرادی مجاز است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان چادگان، تنها فعالیت رشته های ورزشی انفرادی مجاز است.

رضا آقایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و شیوع گسترده ویروس کرونا، برابر با دستورالعمل شبکه بهداشت و درمان و همچنین ستاد کرونا در شهرستان، فعالیت های تمام اماکن ورزشی (روباز و سرپوشیده) به جز رشته های انفرادی، مجدداً تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت چادگان در شرایط قرمز قرار دارد و شرایط خاصی در سطح شهرستان به وجود آمده است، ادامه فعالیت های ورزشی در باشگاه ها و اماکن ورزشی برای ورزشکاران و مردم خطرناک خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان چادگان تصریح کرد: با توجه به دستورالعملی که از سوی ستاد مقابله با کرونا و شبکه بهداشت دریافت کردیم، تمام فعالیت رشته های ورزشی گروهی و تیمی پربرخورد، تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

آقایی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش به شدت پیگیر این موضوع خواهد بود تا زنجیره این ویروس را قطع کند و سرمایه های ورزشی در سطح شهرستان و استان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مجدد اماکن ورزشی چادگان با اوج گیری کرونا

تعطیلی مجدد اماکن ورزشی چادگان با اوج گیری کرونا