مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-04سياسي

رسانه بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه محسوب می شود


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: نقش رسانه در شفاف سازی و مبارزه با تحریف یک نقش بی بدیل است و می توان رسانه را بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه جهادگر عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی افزود: قرآن در رابطه با منافقین،کفار، مشرکان، اشرافی گری ها و تحریفگران هشدار می دهد.

و از مردم می خواهد مراقب این گروه ها باشند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اهداف تحریف کنندگان ادامه داد: ایجاد شبهه و استفاده از آن برای اهداف خود یکی از اهداف تحریف کنندگان است.

وی بیان کرد: هدف دوم از تحریف ایجاد فتنه در جامعه اسلامی است و مشغول سازی جامعه بر سر موضوعات بی اهمیت و بدون اولویت از دیگر اهداف تحریف گران است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه شکست رقیب یکی از دیگر اهداف این دسته از افراد است و نباید از این غفلت کرد، اضافه کرد: ایجاد انحراف در مسیر هدایت صحیح مردم از دیگر اهداف افرادی است که تحریف کنندگان دنبال آن هستند که میتوان سقیفه را در راستای همین هدف دانسته و باید به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه محسوب می شود

رسانه بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه محسوب می شود