مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-04سياسي

اهدای 15 هزار تبلت به دانش آموزان مناطق محروم


رییس ستاد اجرایی فرمان امام، از آغاز سومین پویش ملی «مشق احسان» و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشور خبر داد.

- رییس ستاد اجرایی فرمان امام، از آغاز سومین پویش ملی مشق احسان و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح سه شنبه و در آستانه بازگشایی مدارس، سومین پویش ملی و سراسری مشق احسان با هدف جذب مشارکت های مردمی و توزیع کیف و لوازم التحریر ایرانی در مناطق کم برخوردار کشور، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم که در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار شد با اشاره به توزیع یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار در این مرحله افزود: ارزش هر کدام از این بسته ها 150 هزار تومان برآورد شده و اعتبار کل محموله 150 میلیارد تومان خواهد بود.

وی در خصوص نحوه توزیع این بسته ها نیز گفت: 5 هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته ها را درمناطق کم برخوردار بصورت رایگان توزیع خواهند کرد.

مخبر خاطرنشان کرد: تمام اقلام این کیف و نوشت افزارها کاملا ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام 100 کارگاه کوچک تعطیل شده، احیا شدند و 30 کارگاه جدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 15 هزار تبلت به دانش آموزان مناطق محروم

اهدای 15 هزار تبلت به دانش آموزان مناطق محروم