مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-04سياسي

بازرسی های سرزده از واحدهای قضایی/بررسی 285 فقره عریضه مردمی


معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران از آمادگی این معاونت جهت وصول گزارشات در خصوص عملکرد مثبت و منفی کلیه واحدهای قضایی از طریق تلفن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، علی اصغر حیدر نژاد معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری 14 مورد بازرسی دوره ای و بالغ بر 10 مورد بازرسی های سرزده و بدون اطلاع قبلی از واحدهای قضایی به عمل آمده است.

وی افزود: این بازرسی ها به منظور بررسی وضعیت عملکرد قضایی و رفتاری قضات و دفاتر شعب مجتمع و واحدهای قضایی در سطح استان تهران صورت می پذیرد و افزون بر این تیم های بازرسی نامحسوس این معاونت به صورت مستمر در واحدهای قضایی حاضر و تحقیقات میدانی خود را انجام و ضمن انعکاس نتایج امر به رییس کل دادگستری استان، مراتب در سوابق ثبت و ضبط می گردد.

معاون نظارت و بازرسی دادگستری تهران گفت: تعداد 285 فقره عریضه و گزارشات مردمی واصله از سامانه 129 مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه و ارجاعات رییس کل دادگستری استان تهران و گزارشات مستقیم به این معاونت واصل و پاسخ داده شده و اقدامات قانونی بر روی آنان صورت گرفته و همچنین بالغ بر سیصد نفر از همکاران قضایی مورد ارزشیابی علمی، رفتاری و… قرار گرفته اند که پس از تکمیل فرم ارزشیابی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های سرزده از واحدهای قضایی/بررسی 285 فقره عریضه مردمی

بازرسی های سرزده از واحدهای قضایی/بررسی 285 فقره عریضه مردمی