مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-04اجتماعي

بارش باران در گیلان و مازنداران ادامه دارد


امروز در گیلان و مازندران بارش شدید باران همراه با رعد و برق پیش بینی شده و در برخی مناطق کشور نیز شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در گیلان و مازندران بارش شدید باران همراه با رعد و برق و برای برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سرعت وزش باد در استان های قزوین، شمال مرکزی، البرز، غرب و جنوب تهران، قم، جنوب غرب سمنان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شمال شرق اصفهان افزایش می یابد و می تواند موجب خیزش گرد و خاک در برخی از این مناطق شود.

فردا نیز در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، جنوب غرب کرمان، جنوب شرق فارس و غرب هرمزگان وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

روزهای پنجشنبه و جمعه در سواحل دریای خزر و اردبیل احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در گیلان و مازنداران ادامه دارد

بارش باران در گیلان و مازنداران ادامه دارد