مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-04اقتصادي

جزییات آغاز صید میگو در استان بوشهر


سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو برای قایق ها گفت: با صدور مجوز صید، قایق های صیادی استان بوشهر از 30 اسکله راهی دریا شدند و صید میگو را در آبهای خلیج فارس آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جعفر ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه صید میگو برای قایق ها از امروز آزاد شده است اظهار داشت: در استان بوشهر حدود 30 اسکله صیادی فعال است که قایق های صیادی این اسکله ها با دریافت مجوز صید و دریافت بنزین می توانند در صید میگو شرکت کنند.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به میزان سوخت تعیین شده برای قایق ها در صید میگو افزود: قایق های صیادی ماهانه 1200 لیتر سهمیه بنزین با نرخ 1500 تومان برای هر لیتر دریافت می کنند که با  دریافت مجوز از پمپ های مستقر در اسکله های صیادی بنزین دریافت می کنند.

وی تعداد قایق های صیادی استان بوشهر را افزون بر 1280 فروند قایق دانست و تصریح کرد: همه این قایق ها مجوز صید میگو ندارند و سال گذشته برای 369 قایق مجوز صید میگو صادر شد.

ابراهیمی،  با اشاره به اینکه برای قایق ها در صید میگو  مجوز 24 ساعته صادر می شود تصریح کرد: قایق های صیادی با دریافت مجوز صید موظف هستند از زمان خروج از اسکله صیادی تا 24 ساعت به صید میگو بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آغاز صید میگو در استان بوشهر

جزییات آغاز صید میگو در استان بوشهر