مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-04حوادث

کشف 20 هزار ماسک غیر بهداشتی در شمال تهران


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از 20 هزار عدد ماسک غیربهداشتی در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سعید راستی با اعلام این خبر گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی خرید و فروش ماسک های غیر بهداشتی با قیمت های نامتعارف در حوالی دزاشیب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی های لازم و تأایید صحت و سقم خبر و اخذ دستور قضایی روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی، موفق به دستگیری متهم شدند.

به گفته این مقام انتظامی، در بازرسی از مخفیگاه متهم،20 هزار و 500 عدد ماسک که به صورت غیر بهداشتی تولید شده بود و در محیطی غیر ایزوله نگهداری می شدند، کشف شد.

راستی تصریح کرد: متهم با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و افزایش شدت همه گیری آن اقدام به فروش این ماسک غیر بهداشتی به هموطنان می کرد که در هنگام مواجهه با مستندات به جرم خود معترف شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست تا با تهیه ماسک از مراکز معتبر از جمله داروخانه ها در حفظ و کاهش شیوع این بیماری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 هزار ماسک غیر بهداشتی در شمال تهران

کشف 20 هزار ماسک غیر بهداشتی در شمال تهران