مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-04ورزشي

19 مرداد، آغاز پویش ورزشی «آماده باش» در همدان


رییس هیأت ورزش های همگانی استان همدان گفت: پویش ورزشی «آماده باش» با حضور مسئولان استانی از 19 مردادماه به طور رسمی در استان همدان آغاز خواهد شد.

- هادی سبزواری امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به پویش آماده باش در همدان اظهار کرد: طرح این پویش ملی توسط فدراسیون ورزش های همگانی و با همکاری وزرات ورزش و جوانان با توجه به شرایط موجود کشور مبنی درگیری ویروس کرونا، آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پویش برگرفته از طرحی است که در کشور اسپانیا در حال برگزاری است و  بیشتر به منظور ایجاد نشاط و تحرک لازم برای شهروندان آپارتمان نشین است.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان همدان بیان کرد: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقای نقش مسئولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است تا مردم بتوانند حداقل برای مدت کوتاهی به منظور حفظ سلامتی و نشاط در محل سکونت خود ورزش کنند.

وی گفت: این طرح در فضای مجازی و فضای حقیقی اجرا خواهد شد که در فضای حقیقی به گونه است که مربی های هیأت ورزش های همگانی در پایین ساختمان قرار گرفته و شهروندان از پنجره و تراس ها خود اقدام به تمرین خواهند کرد.

سبزواری با اشاره به روند اجرایی این طرح افزود: روز یکشنبه هفته آینده برابر با 19 مردادماه این طرح رسماً با حضور جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 مرداد، آغاز پویش ورزشی «آماده باش» در همدان

19 مرداد، آغاز پویش ورزشی «آماده باش» در همدان