مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-04پزشكي

بیمارستان نمازی 2؛ مگاهاسپیتالی که بعد از 6 سال همچنان درگیر مکان یابی است


سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز از سال 93 که موضوع ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی نمازی شماره 2 به عنوان بزرگ ترین مگاهاسپیتال در سطح خاورمیانه مطرح شد؛ کمتر کسی فکر می کرد که بعد از گذشت شش سال هنوز این پروژه عظیم و عام المنفعه درگیر مکان یابی باشد و امروز با شدت گرفتن بیماری کرونا این خلأ به صورت جدی در شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و حتی خاورمیانه مشاهده می شود.

ازاین رو به سراغ  محمدهادی ایمانیه که به مدت 12 سال سکان دار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس بود، رفتیم تا با نگاهی دوباره به این مسئله علت را جویا شویم و بتوانیم طبق رسالت مردمی خود این مسئله را دوباره به جریان اندازیم تا گره این کار به دست دولت فعلی باز شود.

مشروح گفتگوی خبرگزاری فارس با محمدهادی ایمانیه در ادامه می آید: -آقای دکتر با توجه به شیوع بیماران کرونا و بستری شدن زیادتر بیماران در بیمارستان ها و بخش های مراقبت ویژه، کمبود تخت بیمارستانی در شیراز بیشتر خودش را نشان داده است؛ به نحوی که بیماران در اورژانس نمازی بسیار فشرده بستری می شوند که حتی ازنظر فاصله گذاری فیزیکی خطرناک است.

در چنین شرایطی لزوم احداث بیمارستان نمازی شماره 2 بیشتر احساس می شود، لطفا بفرمایید که چرا احداث این بیمارستان که در زمان ریاست شما در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نمازی 2؛ مگاهاسپیتالی که بعد از 6 سال همچنان درگیر مکان یابی است

بیمارستان نمازی 2؛ مگاهاسپیتالی که بعد از 6 سال همچنان درگیر مکان یابی است