مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-04اقتصادي

مبنای افزایش حقوق بازنشستگان چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری، درباره محل تامین منابع اجرای طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق می گوید: بدون شک اجرای این طرح نیازمند منابعی است که با نظر رییس جمهور و تاکیدی که ایشان برای اجرای این موضوع داشتند قرار شد معادل 32 هزار میلیارد .

- مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سنوات خدمت افراد، حقوق فعلی که دریافت می کنند و مستمری که در زمان شروع بازنشستگی این افراد شروع شده،مبنای اجرای طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مصطفی سالاری، درباره محل تامین منابع اجرای طرح نظام هماهنگ پرداخت حقوق می گوید: بدون شک اجرای این طرح نیازمند منابعی است که با نظر رییس جمهور و تاکیدی که ایشان برای اجرای این موضوع داشتند قرار شد معادل 32 هزار میلیارد تومان سهام با تاکید بر عدم بنگاه داری و رعایت اصل خروج از بنگاه داری برای سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت مصوب شد تا ما از آن محل بتوانیم حقوق بازنشستگان را افزایش داده یا اصطلاحا متناسب سازی را اجرا کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر این که این مساله کلیت روش تامین منابع برای اجرای این طرح است درخصوص شیوه اجرا اظهار کرد: قرار است حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت افراد، حقوق فعلی که دریافت می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای افزایش حقوق بازنشستگان چیست؟

مبنای افزایش حقوق بازنشستگان چیست؟