مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-03پزشكي

کلینیک تخصصی زنان و اطفال بیمارستان شریعتی بندرعباس آغاز به کار کرد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان، اطفال و نوزادان در بیمارستان دکتر علی شریعتی بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان، اطفال و نوزادان در بیمارستان دکتر علی شریعتی بندرعباس خبر داد.

دکتر عبدالله غریب زاده روز گذشته(13 مردادماه) در مراسم آغاز به کار این مرکز درمانی، افزود: روزانه در دو شیفت کاری صبح ها با حضور متخصصین کودکان از ساعت 9 تا 12 اطفال و نوزادان و عصرها 16 تا 19 با حضور متخصصین زنان و زایمان مادران باردار و بانوان مراجعه کننده در این درمانگاه را با تعرفه دولتی ویزیت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مرکز با بیمه های درمانی پایه قرارداد دارد عنوان کرد: در حال حاضر مراجعه کنندگان می توانند جهت دریافت نوبت همان روز قبل از آغاز شروع به کار ویزیت به واحد پذیرش این کلینیک مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پس از تکمیل عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شریعتی بندرعباس، ابتدا در گام نخست جهت رفاه حال بیماران اقدام به راه اندازی این کلینیک تخصصی کرده است و به زودی نوبت دهی تلفنی و آنلاین هم راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک تخصصی زنان و اطفال بیمارستان شریعتی بندرعباس آغاز به کار کرد

کلینیک تخصصی زنان و اطفال بیمارستان شریعتی بندرعباس آغاز به کار کرد