مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-03سياسي

دستگاه ها از ظرفیت متعدد جهاد دانشگاهی در جهت رفع نیازهای خود بهره مند شوند


دستگاه های اجرایی به فراخور نیاز خود می توانند با جهاد دانشگاهی مرتبط شوند و از ظرفیت های متعدد آن در جهت رفع نیازهای خود بهره مند شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد گفت: دستگاه های اجرایی به فراخور نیاز خود می توانند با جهاد دانشگاهی مرتبط شوند و از ظرفیت های متعدد آن در جهت رفع نیازهای خود بهره مند شوند.

سعید کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به 40 ساله شدن جهاد دانشگاهی درخصوص دستاوردهای مهم این نهاد انقلابی در استان و کشور اظهار کرد: راه اندازی ستاد اشتغال فارغ التحصیلان ، راه اندازی پژوهشکده های علمی مختلف، انتشار کتب و مجلات مختلف علمی و راه اندازی موسسه های آموزش عالی از جمله اقدامات موثر این نهاد است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با ایجاد و راه اندازی موسسات و پژوهشکده ها و پارک های علمی در کشور، تربیت پژوهشگران توانمند و با انگیزه و همچنین با بومی سازی بسیاری از تولیدات فنی و توسعه مرزهای دانش به خصوص در عرصه علوم پایه به رفع نیازهای امروز جامعه اقدام کرده است.

رییس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نیز مانند بسیاری از نهادهای برآمده از انقلاب با آرمان ها و اهداف بلندی تشکیل شده است، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که تلاش داشته فرهنگ جهادی را به عرصه علم و دانشگاه وارد کند و با دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها از ظرفیت متعدد جهاد دانشگاهی در جهت رفع نیازهای خود بهره مند شوند

دستگاه ها از ظرفیت متعدد جهاد دانشگاهی در جهت رفع نیازهای خود بهره مند شوند