مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-03سياسي

جهاد دانشگاهی در بی مهری‎ها به موفقیت‎های کلان دست یافته است


مدیرکل تبلیغات اسلامی قم خطاب به جوانان جهاد دانشگاهی بیان کرد: به خاطر داشته باشید که جهاد دانشگاهی در بی مهری ها بزرگ شده است اما توانسته با اتکا به نیروی خود به بزرگترین اهداف علمی برسد.

- ایسنا/قم مدیرکل تبلیغات اسلامی قم خطاب به جوانان جهاد دانشگاهی بیان کرد: به خاطر داشته باشید که جهاد دانشگاهی در بی مهری ها بزرگ شده است اما توانسته با اتکا به نیروی خود به بزرگترین اهداف علمی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد جهاد دانشگاهی در سال های اخیر عنوان کرد: جهاد دانشگاهی تبلور یک حرکت رو به جلو در گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به میزان تاثیر اقدامات جهاد دانشگاهی در استان قم، با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: قیام جوانان جهاد دانشگاهی برای ساخت ایران در مسیر دستیابی به تمدن اسلامی اقدامی حائز اهمیت است و جای تقدیر دارد.

عزت زمانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای شکوفایی استعداد جوانان انقلابی است، بیان کرد: مهمترین اقدام جهاد دانشگاهی ایستادن بر مرزهای علمی کشور است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت علمی جهاد دانشگاهی گفت: به جهادگران این عرصه توصیه می کنم که با خودباوری پرچم دار گام سوم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در بی مهری‎ها به موفقیت‎های کلان دست یافته است

جهاد دانشگاهی در بی مهری‎ها به موفقیت‎های کلان دست یافته است