مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-03سياسي

شهردار رشت از حواشی و بازی های سیاسی پرهیز کند


عضو شورای شهر رشت با اشاره به وجود برخی حواشی پیرامون شهرداری رشت، گفت: شهردار رشت از حاشیه و بازی های سیاسی پرهیز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل حاجی پور در نشست با اصحاب رسانه در دفتر شورای شهر رشت با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که باید در راستای خدمت رسانی به شهروندان از آن استفاده شود.

حاجی پور با بیان اینکه عملکرد درست مدیران و مسئولان در زمان مسئولیت قطعاً رضایت مردم را به دنبال خواهند داشت، افزود: اعضای شورای شهر رشت تلاش کردند در سه سال گذشته گام های خوبی در راستای توسعه شهر بردارند.

وی با تاکید بر اینکه، انعقاد تفاهم نامه همکاری با قرارگاه سازندگی خاتم از مهم ترین اتفاقات شورای پنجم بوده است، تصریح کرد: با مشارکت و همکاری قرارگاه خاتم پنج پروژه مهم از قبیل زیرگذر شهرداری، پروژه هفت آذر، روگذر میدان حضرت ولیعصر (عج)، ساماندهی دو رود خانه زرجوب و گوهر رود از جمله این پروژه ها است.

حاجی پور با اشاره به وضعیت نامطلوب ساختمان های تاریخی شهر رشت، افزود: ساختمان های ساعت، مریض خانه، ساختمان اولین شهردار رشت در معرض خطر فرو ریختن بوده که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی با و اختصاص 30 میلیارد تومان به دنبال احیای این ساختمان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت از حواشی و بازی های سیاسی پرهیز کند

شهردار رشت از حواشی و بازی های سیاسی پرهیز کند