مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-03پزشكي

استخدام 10 هزار نفری کادر درمان/ پرداخت فوق العاده از مهرماه


رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، از پرداخت ماهانه فوق العاده ویژه کرونا به وزارت بهداشت از مهرماه خبر داد.

- رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن اعلام استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، از پرداخت ماهانه فوق العاده ویژه کرونا به وزارت بهداشت از مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در لایو اینستاگرامی امشب خود در گفت وگویی باکادر درمان و پرستاران گفت که درخواست های ثبت شده این گروه سه موضوع را به همراه داشت؛ جذب کادر درمان شرکتی، دسته دوم خواستار پرداخت کارانه معوق کادر درمان شده بودند و دسته سوم متقاضیان دریافت فوق العاده ویژه بودند.

وی با بیان اینکه بخشی از این مطالبات متوجه سازمان برنامه و بودجه است است و بخشی از آنها مثل دریافت فوق العاده ویژه، متوجه وزارت بهداشت که از سازمان اداری و استخدامی درخواست و سازمان برنامه و بودجه برای آن منابع لازم تامین کند، افزود: طی مذاکره اخیر با وزیر بهداشت برای اجرای دستورات صادر شده به وزارت بهداشت، برنامه ریزی شد.

**قول جذب 10 هزار نفری نوبخت توضیح داد: قبلا منابع لازم برای جذب3000 نفر نیرو شرکتی تهیه شده بود و بعد با بررسی تعدد نیروهای شرکتی و قراردادی، مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 10 هزار نفری کادر درمان/ پرداخت فوق العاده از مهرماه

استخدام 10 هزار نفری کادر درمان/ پرداخت فوق العاده از مهرماه